.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teman-teman yang disayangi

Tuesday, September 25, 2012

Misi menebus kecewa

Akibat dari kecewa tidak berjaya menaikkan sebarau,aku melepaskan geram dengan casting PB (Peacock Bass).Aktiviti ini  aku lakukan seorang diri kerana ahli Kuchams Team yang lain ada urusan masing-masing.
Hanya satu gewang yang aku pertaruhkan iaitu gewang Strike Pro Sprat Stick Sinking.

Dalam masa sejam casting aku berjaya menaikkan tiga belas ekor PB yang bersaiz juvenil.Antara gambar yang diambil..










Kecik pun keciklah,janji dapat rasa tarikannya.Semua ikan tersebut aku CnR(Catch and Release) atau dengan bahasa mudahnya ialah dilepaskan semula.Bye bye,jumpa lagi PB.Hehehehe..Puas hati aku dapat layan PB hari ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...