.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teman-teman yang disayangi

Friday, September 21, 2012

Aku dah rasa.Korang dah?

Apa yang aku rasa?hahahaha...jap lagi mesti korang tau.Petang 21/9/2012, aku(Far Crew),Su-Are dan Nan berkomplot casting di Kota Bharu,Perak.Petang ni kami turun hanya dengan membawa gewang mikro untuk menduga keberkesanannya kepada PB(Peacock Bass).Port pertama yang kami duga hanya berjaya menaikkan seekor PB menggunakan gewang mikro dari Strike Pro.
 Selepas itu banyak juga stike yang diterima tetapi rabut.Kami beralih ke port kedua setelah lenguh tangan casting dan PB menyombong di port pertama.Di port kedua,Su-Are berjaya mendaratkan seekor haruan menggunakan gewang dari Bakau.
 Setelah itu,tiada lagi sambaran PB kecuali gewang dihentam oleh Talapia.Sebelum pulang,aku berjaya juga menaikkan seekor PB menggunakan gewang Rapala Countdown.
  Pada masa tu waktu dalam pukul 7.20 malam.Memang killer la gewang ni sampai jari aku pun strike dan gewang melekat kat jari.Ambik kau..hahahahaha..
 Kecuaiannya berpunca dari aku sendiri yang tertinggal playar dan aku membuka mata kail di mulut ikan tanpa menggunakan playar serta tidak berhati-hati.Itulah sebabnya aku kata aku dah rasa.Rasa mata kail melekat kat jari.Korang pulak? Alhamdulillah aku berjaya mengeluarkan mata kail dari jari aku dengan memotong mata kail tersebut setelah sampai di rumah.Moralnya ialah bawa playar dan gunakan playar untuk membuka mata kail dari mulut ikan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...