.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teman-teman yang disayangi

Saturday, February 16, 2013

Cuba Senjata Baru

16/2/2013

Petang tadi aku turun casting bersama Su-Are.Petang ni aku nak cuba senjata baru aku setelah senjata lama aku iaitu Abu Garcia Skeet reese di hantar untuk dibaiki.Serba sedikit tentang senjata baru yang aku gunakan ari ini:
Reel:Abu Garcia Revo MGX
Rod:Okuma Namesis 6-12 Lbs
Line:Samuline Braided 16.3 LB
Leader:M&Wjigging Fluorocarbon Shock Leader 26LB

Hasil pada hari ini adalah hanya seekor Haruan dengan menggunakan Rapala Skitter Pop.Jadilah,walaupun hanya seekor ikan didaratkan,janji senjata baru dah hanyir.



17/2/2013

 Hari ni pula set baru hanyir Sebarau.Aku turun casting solo dan Sebarau ni dapat dengan menggunakan Spoon Seahawk Altima.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...