.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teman-teman yang disayangi

Sunday, May 12, 2013

Peminat Abu Garcia

12/5/2013

caster: Po-G dan Far Crew
Tempat : Kota Bharu,Perak

Berbaju sama turun casting dan target hari ini adalah Toman.Baju yang dipakai ialah baju Malaysia Abu Garcia Fan Club(MY-AGFC).Po-G menggunakan reel Abu Garcia Cardinal STX10 dan digandingkan dengan rod Abu Garcia Ultra Cast OZ.Manakala aku(Far Crew) pula menggunakan reel Abu Garcia Revo MGX digandingkan dengan rod Abu Garcia Vendetta.Po-G mendahului aku dengan menaikkan seekor Tilapia yang memang suka mengejar gewang.Aku juga tidak ketinggalan mendaratkan Tilapia walaupun aku menggunakan pencil Zerek yang bersaiz  besar.Memang terlampau la Tilapia disini.Seketika aku menerima sambaran betul-betul berhampiran tebing tempat aku berdiri tapi sayang tak lekat.
Selepas itu Po-G berjaya menaikkan seekor PB dengan menggunakan gewang Yozuri.

Sebelum pulang,dalam kesamaran senja aku menerima sambaran dan ikan melarikan gewang pencil dari Yozuri.Seekor Toman bersaiz comel berjaya didaratkan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...